'חייב איניש' בגולדיס

עפר גדנקן No Comments on 'חייב איניש' בגולדיס

פורים. החג המסורתי גדוש הניחוחות, הצבעים, הריקודים ו-המאכלים. גולדיס, כמי שאמונה על מסורת יהודית חגיגית ועשירה, מציעה תפריט פורים גדוש בהפתעות קולינריות מרהיבות בשלל סגנונות, למשתה ושמחה כיד המלך.

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

גולדיס מלווה את גלגל השנה היהודי, החל באוכל יהודי מסורתי מידי יום ומידי שבת בשבתו וכלה בתפריט ייחודי מותאם לכל חג וחג על מאפייניו הייחודיים. חג פורים הוא ללא ספק גולת הכותרת של חגיגת האוכל המלכותי במגוון האינסופי של הצעות הגשה, סעודות, ומשלוחי מנות ברמת גימור אקסקלוסיבית – כמיטב המסורת של גולדיס.

מעדניית גולדיס, בניצוחם של ר' משה גולדיס ושף משה קצ'וקי, גאים להגיש גם השנה תפריט יוצא דופן לקראת פורים. בתפריט תמצאו מבחר ענק של מאכלים שונים, שביניהם; אוזן המן אסאדו, מגש סלמון שלם מעוצב, דג פורל אפוי מעוצב, פלטת בשר או דגים מעושנים על בוצ'ר עץ, מגש מיקס הערינג, לזניה שכבות בקר, כרוב ממולא, קרעפלאך במגוון מילויים ועוד מבחר ענק של מאכלים המותאמים לשולחן הסעודה בימי הפורים. בנוסף תמצאו "שולחנות של פורים" בהם תהנו מהצעות הגשה מרהיבות הכוללות סעודות פורים מושלמות ומושקעות בסגנונות ייחודיים, ביניהם שולחנות בשריים, צמחוניים, מלכותיים ומתוקים.

ולא זו בלבד, בגולדיס מגוון אינסופי של מארזים מפנקים המיועדים להידור הפורים שלכם. למשלוחי מנות למי שבאמת מכבדים או למתארחים נחמדים שנוטלים חלק ופושטים יד לעזרה בסעודת הפורים. בין המארזים תמצאו מגוון מארזים מתוקים של פרלינים, מוסים אישיים, עוגות ועוגיות בוטיק, מגשי פירות העונה ומבחר יינות משובחים. כל זאת לצד מגשי סושי, דגים ומארזים צמחוניים ומשולבים.

כשרות: בד"ץ העדה החרדית

מוזמנים להיכנס לאחד מסניפי גולדיס; בירושלים – רחוב עזרת תורה 18, ובבני ברק – רחוב מצדה 9, מתחם ב.ס.ר.     להזמנות: באתר גולדיס או בטלפון – 02-6200100.



0 תגובות